top of page

Krátké ohlédnutí za hřištěm na Chodově

Dne 24.7 jsem poprvé okusil Discgolf park na Chodově, o kterém jsem už hodně slyšel. Po příjezdu na místo mě příjemně překvapilo velké parkoviště hned vedle parku, a navíc zdarma, což není v Praze zrovna obvyklé.


Po výstupu z auta jsem udělal jen pár kroků a už jsem byl na jamce č. 1. 60 metrů par 3, lehce z kopečka mezi stromy, nic extra těžkého, ale jak jsem se přesvědčil, dokáže potrápit. Třeba tím, že člověk trefí horizont cca 15 metrů od výhoziště a nebo tím, že netrefíte mezeru ale stromy. S trochou námahy se dá hrát birdie. Jamka číslo 2. je vlastně dost podobná, jen se hraje na opačnou stranu, tzn. lehce do kopečka, v cestě opět stromy. Povedený hod pod koš a je to.

zdroj: http://discgolf.cz/img/courses/CZPHCHODOV/2012.jpg

Trojka, nejdelší jamka na hřišti (81metrů), jediné úskalí je OB chodník vlevo a co je zajímavější, tak je silnice vpravo, na které je poměrně velký provoz. Takže opatrně. Čtyřka, je společně s devítkou patrně nejjednodušší jamka na celém hřišti. 57 metrů rovně, bez žádné překážky, a přesto jsem s ní měl paradoxně největší problém. Nevím asi jsem tam hledal nějaké ALE. Za těch 5 kol, co jsem tam toho dne hrál, ani jedna dvojka. Pátá jáma, o metr delší než ta předešlá, také žádné výrazné překážky, jen pro mne pocitově i výsledkové mnohem lepší, asi to bylo tím, že v okolí koše je několik výrazných prvků, podle kterých se snadněji určuje vzdálenost.


Šestka je další z jamek, kde hrozí evakuace vašich disků na vedlejší silnici. Jamka je situována do kopečku (kopec se tomu fakt říkat nedá). Stačí to jen trochu víc napálit a mírný svah, který je za košem se už postará o zbytek. Sedmička 51 metrů rovně tunelem mezi stromky. Pokud vám disk odletí moc doprava tak navštívíte už starou známou silnici. Plot je poměrně vysoký a má ostré bodce, takže raději dobře miřte. Osmá jáma se mi líbila asi nejvíc, od výhoziště až ke koši se táhne v zákrytu s košem řada stromků. Cesta ke koši je volná vlevo, dá se asi i vpravo, ale to jsem nezkoušel. Pokud to člověk dobře trefí tak je pod košem, pokud však není hod tak úplně přesný, může se stát, že bude nutná návštěva poměrně hustého křoví. Devítka stojí na volném prostranství 66 metrů od výhoziště. Tam by neměl být žádný velký problém.


Hřiště je moc hezké, řekl bych, že spíše pro začátečníky, ale i pokročilí hráči tam najdou to svoje. Další klad je blízkost restaurace (uvnitř jsem nebyl, nemůžu hodnotit) a vůbec zázemí celého parku (minigolf, asfaltky na brusle, venkovní posilovna). Moc hezké místo na odpolední relax celé rodiny. Asi jediná nevýhoda je paradoxně obliba místa. Za slunečného dne se dá předpokládat velká koncentrace kočárků s maminkami, dětí a bruslařů. Takže pozor na to, kam házíte.


Nejlepší výsledek z tohoto dne bylo kolo za - 4 (2, 3, 2, 3, 2, 3, 2, 3, 3). Nejhorší +1.


Jirka Edwin Matyáš



I ty přispěj na náš blog! Recenze, zajímavosti, reportáže a další články týkající se discgolfu můžeš zaslat na plovaci.kolin@gmail.com

DOPORUČUJEME
NEJNOVĚJŠÍ
ARCHIV
TAGY
Zatím žádné štítky
FACEBOOK
  • Facebook Basic Square
bottom of page